Sunday, January 6, 2008

nehezen mérhető hatékonyság

Egy figyelemreméltó megmozdulás volt (és még mindig tart, mert ugye sokáig aktuális), ezúttal -nahát!- nemes országunkban.
Riadó az elharapódzott problémára: a média, elsősorban TV, mint babysitter mennyire káros a gyerkőcök pszichikai/szellemi+érzelmi világára. A spotok a sokkolni akaró, de már sajnos egyáltalán nem meglepő következményekre mutatnak rá.
Informáló és szenszi-mob kampány (kicsit későre felismert szituval), melyben már az is fontos, ha egyáltalán eljut az emberekhez (szülőkhöz, felnőtt rokonsághoz, cseperedőkhöz és 'young adults'-okhoz, meg azokhoz a koraérett kislurkókhoz, akik saját érdekükben cenzúrázzák a TV műsort:).
De hát, kérdem én, a kedves szülők milyen példát mutatnak a médiafogyasztásban?
A kampány a médián keresztül juttatja el az anti-média gondolatot :), kissé paradox, de hát igy biztosan felfigyelnek rá (remélhetőleg nem csak 'egy újabb reklámot' látnak benne, és átkapcsolnak...).

Jótanács: nem kell a kölyöknek saját TV!!!
Vagyis megelőzni a bajt, illetve ha az már bekövetkezett, mi legyen? Erre a spot nem ad választ. De az iskolapszichológus biztosan válaszol.


igy termelődnek a pszichiátriai esetek


igy termelődnek a bűnözők


igy termelődnek a kiskorú prostituáltak

No comments: